Telekom

checkmark.svg

Få verdifull innsikt gjennom dyptgående artikler

checkmark.svg

Øk din bransjeforståelse med tilpassede løsninger

checkmark.svg

Ligg et steg foran ved hjelp av de nyeste trendene

Innsikt for en bransje i stadig forandring

Innsikt for en bransje i stadig forandring

Telekombransjen gjennomgår akkurat nå en omfattende endringsreise. For å kunne imøtekomme kundenes forventninger, finne nye inntektskilder og fremdeles være konkurransedyktige må mange telekomselskaper tilpasse både kampanjer og kommunikasjon for å nå ut til sine kunder på en bedre måte. En forutsetning for dette er at selskapene har evnen til å henge med på en raskt skiftende forbrukeradferd, og forstå hva kundene ønsker seg. Dette krever igjen en evne til å analysere store mengder data, delvis fra den eksisterende kundedatabasen, men også fra online-data som tar for seg kundenes adferd på nettet og offline-data i form av blant annet informasjon fra folkeregisteret. Det er denne kombinasjonen av informasjonskilder som er nøkkelen til å kunne møte kundene på deres premisser.

Når store datamengder øker i kompleksitet, og samtidig sies å være løsningen, kan utfordringen fremstå som vanskelig å håndtere. Men med de rette verktøyene og korrekt informasjon åpner denne situasjonen opp for nye muligheter. Gjennom tilgang til data, spissede analyser og relevant innsikt kan man i et datadrevet og raskt endrende marked utnytte et stort potensial for å bli mer konkurransedyktig, fremme målrettede tilbud og kampanjer og effektivisere salgs- og markedsføringsaktiviteter. Smarte data gjør dette mulig.

Få hjelp av Bisnode gjennom hele kundereisen

Bruk smarte data for å drive salg fra prospekt til lojale kunder

Finn nye kunder

Bruk smarte data for å finne de kundene som er nærmest en kjøpsavgjørelse. Gjennom å bruke Bisnodes markedsledende data- og analysemodeller kan vi hjelpe deg å finne de beste potensielle kundene, og finne ut når det er størst sjanse for at de vil gjøre et kjøp.

Er du klar for å begynne å jobbe datadrevet?

Ring oss

Vi tar i mot samtaler hverdager 8 -16.

22 45 93 34

Bli kontaktad

Øke konverteringen

Forbedre konverteringsfrekvensen på dine beste kunder som bruker smarte data for å optimalisere kriterier og prosesser for dine tilbud. Tilpass dine tilbud og maksimere avkastningen for ulike kundesegmenter ved å kombinere finansiell informasjon og markedsdata for hver potensielle kunde.

Er du klar for å begynne å jobbe datadrevet?

Ring oss

Vi tar i mot samtaler hverdager 8 -16.

22 45 93 34

Bli kontaktad

Driv mersalg

Bruk smarte data for å få innsikt i sanntid - både på potensialet for mersalg og hendelser som indikerer en endring i risikonivået for kunden. Ved å integrere våre analyseverktøy for smarte data med CRM eller dine system for markedsføring automatisering og salgsstøtte, kan vi hjelpe deg på en daglig basis for å forutsi dine beste salgs- og kundeservicemuligheter. Samtidig hjelper vi deg med å håndtere risikoene som oppstår.

Er du klar for å begynne å jobbe datadrevet?

Ring oss

Vi tar i mot samtaler hverdager 8 -16.

22 45 93 34

Bli kontaktad

Bygg kundelojalitet

Bruk smarte data for å kontinuerlig overvåke og administrere ditt kundeforhold i hele kundens livssyklus. Ved å integrere våre verktøy for smarte data med CRM-systemet CX eller markedsføring automatisering, kan vi hjelpe deg med å administrere alle dine kunderelasjoner.

Er du klar for å begynne å jobbe datadrevet?

Ring oss

Vi tar i mot samtaler hverdager 8 -16.

22 45 93 34

Bli kontaktad