Kundefokus gjør deg konkurransedyktig

Nå som konkurransen skjer på et globalt nivå er ikke lenger pris, beliggenhet og produkt de eneste måtene å konkurrere på for selskaper som ønsker å drive en vellykket bedrift. Kundens opplevelse av selskapet ditt er også blitt en viktig faktor.

Kundeopplevelse, eller Customer Experience (CX), blir viktigere og viktigere for selskaper som ønsker å beholde sine kunder, og det er ingen hemmelighet at det er betydelig billigere å beholde en kunde enn det er å skaffe en ny.


Kundeopplevelsen påvirker lønnsomheten

Kundeopplevelsen skapes i samtlige interaksjoner en kunde har med ditt varemerke, dine produkter og dine tjenester – gjennom hele kundens livssyklus.

Med Bisnodes løsninger for kundeundersøkelser kan du sikre at ditt selskap løpende måler tilbakemeldinger via direkte kommunikasjon med dine kunder. Det gir deg innsikt og muligheter til å handle raskt.

Konkretiser forbedringsområder med undersøkelser i sanntid

  • Få bedre kundelojalitet med oversikt over kundenes opplevelse av salg, leveranse og service.
  • Gjenkjenn muligheter for mersalg og forlengede kundeforhold.
  • Identifiser utfordringer og optimaliser interne prosesser med tilgang til kundefeedback i flere kanaler
  • Lær deg hvordan kundetilfredshet påvirker salgsvolum og resultat
I Bisnode har vi erfarne analytikere og forretningsutviklere som kan lose deg gjennom prosessen, og sikre at dere har kontinuerlig tilgang til feedback fra kundene i sanntid.

 

Team of people working around a computer screen. Concentrated


Få kontroll på kundeopplevelsen med sanntidsinnsikt.

I Bisnode har vi erfarne analytikere og forretningsutviklere som kan lose deg gjennom prosessen, og sikre at dere har kontinuerlig tilgang til feedback fra kundene i sanntid.

Vi hjelper deg med å finne den rette løsningen for dine behov

Vi er eksperter på data og analyser. Vi vil gjerne hjelpe deg med å bli mer datadrevet. Fyll inn skjemaet, og vi kontakter deg for en innledende samtale.

Les mer om personvern