Bisnode-data i ditt system

Våre partnere & systemer

KOM I GANG
checkmark.png

Effektiviser din arbeidsflyt

checkmark.png

Integrer våre data i ditt system, og oppnå mindre risiko

checkmark.png

Få bedre oversikt over dine kunder

shutterstock_453921184.jpg

Integrasjonsløsninger

Informasjonen ditt kundesystem inneholder kan effektivisere ditt selskap ved mer effektiv arbeidsflyt, mindre risiko og bedre oversikt. Enten du jobber med økonomi, marked eller salg vil vi kunne gi deg bedre beslutningsgrunnlag. Skap orden i ditt system.

Et system er ikke bedre enn sitt innhold. Det vil være avgjørende hva systemet fylles med og hvordan det blir brukt. Brukere vil oppleve en enklere og mer effektiv hverdag når alle fremtidige og nåværende kunder alltid er tilgjengelig med oppdatert informasjon.

shutterstock_273675395.jpg

Derfor bør du integrere

Integrerte løsninger kan tilgjengliggjøre Bisnode kreditt-, forretnings- og markedsinformasjon for bedre arbeidsflyt og beslutninger direkte inn i ditt CRM- eller ERP-system.

Effektivitet og tilgang på relevant og god informasjon gir deg mindre risiko og et godt utgangspunkt for effektive rutiner.

En oppdatert  kunde- eller leverandørdatabase vil også øke bruken og lojaliteten til valgt forretningssystem. Informasjon som tidligere ble hentet fra flere steder kan samles i ett system og gi godt utgangspunkt for å aggregere opp data til rapporter som gir svar på nettopp det du trenger å vite
Med våre integrasjoner får alle brukere det samme utgangspunktet for å ta gode beslutninger.

GettyImages-515518781.jpg

Salg

  • Søk og identifiser selskaper i hele Norden.
  • Automatisk opprettelse og vedlikehold av kundekortet, både for firma og privatpersoner.
  • Gi riktig betalingsfrist basert på risiko.

Økonomi

  • Send faktura til oppdatert og korrekt adresse.
  • Avdekk faresignaler på kunder som sliter med å betale for seg.

Kreditt

  • Minimér dine tap – ta riktige beslutninger på hver enkelt kunde.

Ledelse

  • Sørg for at informasjonen på dine kunder alltid er oppdatert, til glede for salg, marked, økonomi og trygghet for bedriften – utnytt potensialet i kundemassen optimalt.

Systemer vi integrerer mot:

Pilaro AS og Bisnode har i samarbeid utviklet en integrasjonsmodul for Microsoft Dynamics NAV, som gjør det lettere å jobbe enda mer effektivt med oppdatert og relevant informasjon fra Bisnode direkte inn i NAV.

Last ned MS Dynamics NAV-produktark

Cartagena og Bisnode har i samarbeid utviklet en modul for å gi Microsoft Dynamics CRM-brukere et enklere og mer relevant system å jobbe i - samtidig som bedriften din oppnår høyere ROI på systeminvesteringen.

Last ned MS Dynamics CRM-produktark

Deltek og Bisnode har i samarbeid utviklet en modul for å gi Deltek Maconomy-brukere et enklere og mer relevant system å jobbe i - samtidig som bedriften oppnår høyere ROI på systeminvesteringen.

Last ned Deltek Maconomy-produktark

Dette er en modul under Merit Finance Services (MFS). I de nye versjonene av Lawson M3, som kjører Smart Office, gis det mulighet til å foreta en rating av nye kunder under opprettelse i CRS610.

Løsningen gir sømløs (online) tilgang til:

Kundekort informasjon for samtlige foretak i Norge. Regelmessig ”vasking” av alle firmaer i databasen. Kreditt- og betalingsinformasjon på samtlige foretak i Norge noe som betyr mulighet for kredittsjekk både på nye kunder, ved fakturering og løpende engasjementer. Kredittovervåkning på alle de selskaper du ønsker i form av et løpende abonnement. Du får rating pr. kunde og piler som viser endring fra forrige måling.

Bisnode lar deg jobbe smartere i ditt eget ERP-verktøy

Det eneste brukeren trenger å gjøre er å taste inn den nye kundens organisasjonsnummer og gjennomføre kontrollen opp i mot Bisnode. Svaret som kommer tilbake er illustrert med lys og en rating som vist i figuren under. Aksepteres det at kunden får handle på kreditt, hentes nødvendig informasjon som navn, adresse, postnummer, sted, score, kundesperre og kredittgrenser. Dette er en meget effektiv og sikker måte å kredittvurdere og opprette nye kunder på.

Overvåking

For de som kjører overvåking av eksisterende kunder kan dette systemet brukes til å hente inn og oppdatere eksisterende kundeinformasjon direkte i CRS610.

Xledger og Bisnode har i samarbeid utviklet en banebrytende løsning som gir kunden online tilgang til en rekke moduler som blant annet kunde, regnskap, økonomi og fakturering. Bisnodes informasjon og tjenester er hele veien tilgjengelig.

Last ned Xledger-produktark

24SevenOffice leverer et av Europas mest avanserte integrerte forretningssystemer som en tjeneste på nett eller i Software as a Service (SaaS). Systemet inneholder alt en bedrift trenger for å administrere sine forretninger.

Last ned 24SevenOffice-produktark

CRM Insight AS og Bisnode har i samarbeid utviklet en integrasjonsmodul for SuperOffice, som gjør det lettere å jobbe enda mer effektivt med oppdatert og relevant informasjon fra Bisnode direkte inn i SuperOffice.

Last ned SuperOffice-produktark

Med sømløs kobling til 40 millioner bedrifter og 22 millioner beslutningstakere over hele Europa, er det ikke nødvendig å kaste bort verdifull tid på å lete etter informasjon. Denne løsningen gjør det mulig å få ett-klikks tilgang til viktig forretningsinformasjon direkte i CRM-systemet.

Denne løsningen gjør det lett å finne potensielle kunder og holde dine eksiterende kontakter oppdatert.


   Bisnode Business Contacts

Løsningen gir tilgang til:

- Søk og opprettelse av kundekort og kontaktpersoner
- Informasjon om foretak i hele 16 land i Europa

Alltid tilgjengelig

- Brukere vil oppleve en enklere og mer effektiv hverdag når alle fremtidige og nåværende kunder alltid er tilgjengelig i SalesForce med fersk informasjon.


    Demo

Viktig kvalitetssikring

- Kvalitetssikringen av arbeidet er vel så viktig som den rene tidsbesparelsen.
- Ved å unngå manuell registrering økes beviselig kvaliteten på informasjonen som legges inn.

Master Data Management

Vedlikehold kundedata med enkle funksjoner for å sikre at riskinformasjon og grunndata til enhver tid er korrekt.

For deg som jobber med salg:

- Søk og identifiser selskaper i Europa.
- Automatisk opprettelse og vedlikehold av kundekortet, både for firma og privatpersoner.

For deg som jobber med økonomi:

Send faktura til oppdatert og korrekt adresse.

For deg som jobber med ledelse:

Sørg for at informasjonen på dine kunder ALLTID er oppdatert, til glede for salg, marked, økonomi og trygghet for bedriften – utnytt potensialet i kundemassen optimalt.

Flere muligheter:

Løsningen kan tilpasses de fleste yrkesgruppers behov - modulen er forberedt mot Bisnode sine databaser slik at følgende informasjon og funksjonalitet kan utvides:
- Målgruppe søk
- Medieinformasjon
- Eiendomsinformasjon
- Bilinformasjon
- Global firmainformasjon (D&B)

APP

-Last ned appen, og få en 15 dagers gratis prøveperiode for 3 brukere.
-750 kr pr mnd, pr bruker.

Bisnode er ledende på løsninger innenfor analyse, kreditt, forretnings- og konsumentinformasjon. Med dagsfersk informasjon hjelper vi kunder med å ta effektive og pålitelige beslutninger i deres inkassoprosesser, direkte i Predator/Procasso.

Last ned Predator/Procasso-produktark

Mer informasjon om denne integrasjonen kommer.

Skye AS og Bisnode har i samarbeid utviklet en integrasjonsmodul i SAP, som gjør det lettere å jobbe enda mer effektivt med oppdatert og relevant informasjon fra Bisnode direkte i SAP.

Hva får du?

  • Markedsinformasjon
    Navn, adresse, orgnr., telefonnummer, bransjekoder, selskapsform, konsernstruktur m.m.
  • Kreditt- og økonomiinformasjon
    Kredittrating, kredittlimit, nøkkeltall fra regnskapet, betalings- og andre anmerkninger, antall ansatte m.m. 
  • Overvåksdata
    Automatisk vedlikehold av informasjon, både markedsdata og kritisk kredittinformasjon.
    Se oversikt over alle endringer i egen logg. Meld inn nye foretak til Overvåk direkte fra SAP.
  • Kombinasjon med interne data
    Kombiner eksterne data og rating fra Bisnode med intern historikk over egne kunder for best mulig beslutningsgrunnlag, og egen vurdering på betalingsvilje.

 

ØKT DATAKVALITET

+ ØKT EFFEKTIVITET

=ØKT RESULTAT

  • Integrasjon mot markedets beste database. Komplett oversikt på foretaks- og kredittinformasjon på foretak i Norge, Sverige og Danmark.
  • Brukere vil oppleve en enklere og mer effektiv hverdag når det er mulig å få oppdatert informasjon på alle fremtidige og nåværende kunder.
  • Integrasjonen har duplikatkontroll som hindrer duplikater i kunderegisteret.
  • Søk, identifi ser, oppdater og opprett kundekort raskt og enkelt.
  • Kreditt, markeds og økonomidata på kunder gir god innsikt og kontroll.
  • Oppdatert kundedata er til glede for salg, marked, økonomi, kundeservice og ledelsen.





  • Ta riktige besluninger basert på god informasjon og kredittanbefaling
  • Minimer dine tap
  • Enklere med effektiv kredittpolitikk
  • Motta varsler på kritiske endringer hos kunder og leverandører direkte i SAP, samt kontroller at de er sunne over tid.

Informasjon om denne integrasjonen kommer.

Informasjon om denne integrasjonen kommer.

\

Ønsker du en produktgjennomgang, eller et uforpliktende tilbud?
Vi hjelper deg gjerne med å finne rett løsning for ditt firma.

Ring oss for mer produktinformasjon

Ring oss for mer produktinformasjon

Hverdager 8-16

22 45 90 00

Innkommende LEADS

Ønsker du at vi kontakter deg?