Trigger BaseRT markedsføring

Øk din ROI med automatisert markedsføring

kom i gang
checkmark.svg

Utvikle virksomheten ved å nå kundene i deres kjøpsvindu

checkmark.svg

Sikre maksimal treffsikkerhet med smart bruk av data

checkmark.svg

Effektiviser markedsføringen takket være en komplett løsning

Avgjørende timing

Avgjørende timing

Nå mottaker på rett tidspunkt

En konstant utfordring for alle som jobber med kommunikasjon og markedsføring er å ikke bare nå frem til mottakeren, men også å kapre oppmerksomheten hans slik at han kan ta til seg budskapet, via plattformer som: SMS, DM, postmarkedsføring og e- postmarkedsføring.
Har man et mål om god konvertering og økt salg er timingen på kampanjen utrolig viktig. Å rette tilbudet sitt mot kunden i nøyaktig det øyeblikket han er tilbøyelig til å kjøpe kan være helt avgjørende for handelen.

Sikre kvalitet gjennom hele prosessen

Triggerbasert markedsføring er ett konsept utviklet for at markedsførere skal kunne optimalisere sin kommunikasjon og sine salgsaktiviteter. Bisnodes Triggerbaserte markedsføring gjør nettopp det. Men vår erfaring har vist oss at det ikke er denne hendelsesstyrte markedsføringen i seg selv som er utfordringen – det er forvaltningen, implementeringen og innsikten som krever alt fra tid og kunnskap til tekniske løsninger og tilgang til relevante data. Derfor tilbyr vi deg en løsning som sikrer kvalitet gjennom hele prosessen med valg av målgrupper, sikret datakvalitet, gjennomføring og oppfølging. På denne måten kan du nå ut til kundene dine på nøyaktig riktig tidspunkt, få en høyere effekt av markedsføringen og øke din ROI.

Identifiser hendelser og øk din ROI

Identifiser hendelser og øk din ROI

Sikre et bedre resultat med Bisnodes Triggerbaserte markedsføring

  • Øk lønnsomheten ved å nå ut til kundene når de er klare for å kjøpe, det vil si ved relevante hendelser.
  • Få en større effekt av kampanjene dine ved å få høyere verdi på dine investeringer.
  • Vær sikker på at du oppnår målene du har satt deg ved at du kontinuerlig får en responsanalyse av kampanjen.
Styrk markedsføringen med en automatisert, helhetlig løsning

Styrk markedsføringen med en automatisert, helhetlig løsning

Kvalitetssikre prosessen med Bisnodes Trigger Based Marketing

  • Øk treffsikkerheten med en hendelsesstyrt markedsføring basert på oppdatert data av høy kvalitet.
  • Fokuser ressursene dine på det du gjør best, og la Bisnode ta ansvar for hele prosessen fra valg av målgrupper, produksjon, distribusjon og oppfølging av kampanjen.
  • Effektiviser din markedsføring og sikre kvaliteten med helt automatiserte prosesser.

EU-kontroll innkalling

Som følge av at Vegvesenet i 2009 sluttet å sende ut innkalling til PKK, er nå bileier selv ansvarlig for å få gjennomført EU-kontrollen tidsnok. Basert på informasjon fra Motorvognregisteret (MVR) og din egen kundedatabase kan Bisnode hjelpe verkstedene å kontakte eier av kjøretøyet med informasjon om fristen og tilbud om utførelse av PKK.

Kort fortalt handler det om at vi i Bisnode på vegne av ditt verksted sender ut en henvendelse til alle eksisterende og prospekter som har et kjøretøy der fristen for periodisk kjøretøykontroll (PKK) nærmer seg. Målsetningen med aktiviteten er å få økt antall EU-kontroller og etterkontroller og dermed øke ditt verksteds omsetning.

PKK gir deg flere kunder
Erfaring viser til gode resultater med høy respons, både blant eksisterende kunder og prospekter. La Bisnode hjelpe dere med å fylle verkstedet med flere avtaler, så kan du selv fokusere på å reparere biler!

Fordeler med PKK-konseptet for verksteder:

•    Økt inntjening
•    Nye kunder
•    Økt kundetilfredshet
•    Flere EU-kontroller og etterkontroller
•    Sterkere merkevare og markedsposisjon


La Bisnode hjelpe dere med å fylle verkstedet med flere kunder, så kan du selv fokusere på å reparere biler!

LES MER OM EU-KONTROLL INKALLING

Veihjelp/Mobilitetsgaranti

Når en kunde har fått utført service på et av kjedens verksteder, tilbys ett års veihjelp med på kjøpet. Når denne veihjelpsavtalen er i ferd med å utløpe, sender Bisnode ut på vegne av verkstedene en henvendelse til alle kunder som har fått utført service med inkludert Veihjelp/Mobilitetsgaranti.

Henvendelsen sendes også til eventuell ny eier av en bil med tilknyttet veihjelpavtale.

Målsetningen med aktiviteten er å få booket flere avtaler for service.


La Bisnode hjelpe dere med å fylle verkstedet med flere kunder, så kan du selv fokusere på å reparere biler!

LES MER OM VEIHJELP

Eierskifte

EIERSKIFTE er et konsept som gjør det mulig for ditt verksted å beholde eksisterende kunder som har kjøpt ny bil, samt vinne nye kunder som har kjøpt et kjøretøy hvor ditt verksted har tilgang til historikk og delegaranti.

Slik fungerer eierskifte
Kort fortalt handler det om at Bisnode på vegne av ditt verksted sender ut en henvendelse til alle dine kunder som nylig har skiftet bil. De sender også ut en henvendelse til alle de som har kjøpt en bil som tidligere har tilhørt deres verksted. Målsetningen med aktiviteten er å få booket flere verkstedsbesøk.


Fordeler med eierskifte:

•    Styrker relasjonen til dine kunder som har kjøpt seg ny bil.
•    Skaper en relasjon til ny eier av bil, som ditt verksted kjenner.
•    Informerer ny eier av bil om nærmeste Mekonomen-verksted.
•    Skaper fremtidige relasjoner og transaksjoner.


La Bisnode hjelpe dere med å fylle verkstedet med flere kunder, så kan du selv fokusere på å reparere biler!

LES MER OM EIERSKIFTE

\

Ønsker du en produktgjennomgang, eller et uforpliktende tilbud?
Vi hjelper deg gjerne med å finne rett løsning for ditt firma.

Ring oss for mer produktinformasjon

Ring oss for mer produktinformasjon

Hverdager 8-16

22 45 90 00

Innkommende LEADS

Ønsker du at vi kontakter deg?