Oppdatert datakvalitet

Sikre tilgangen til korrekt data i ditt kunderegister

Kom i gAng
checkmark.svg

Sørg for at du har oversikt på viktige og relevante endringer som påvirker din bedrift

checkmark.svg

Med riktig kontaktdata sparer bedriften mye tid

checkmark.svg

Få full kontroll over nye hendelser gjennom integrerte oppdateringer på dine egne systemer

Stadige endringer stiller krav – Bisnode er redningen

Stadige endringer stiller krav – Bisnode er redningen

I løpet av et år endres 4.000 telefonnummer i Norge. Hver eneste dag skjer det endringer som i løpet av et år gjør at opptil 20 prosent av informasjonen i en gjennomsnittlig kundedatabase ikke lenger stemmer.

I løpet av et år går 4.500 foretak i Norge konkurs, 47.000 personer flytter utenlands og 480.000 personer bytter adresse. I en vanlig måned flytter 31.000 norske foretak, og 1.525 norske foretak bytter VD.

Bisnodes tjenester er redningen

Oppdatert informasjon er en absolutt forutsetning for å kontakte dem du vil gjøre forretninger med. Bisnodes tjenester gjør at du kan forsikre deg om at ditt CRM og ERP system alltid er kvalitetssikret og inneholder korrekt informasjon.

Unngå uhell med aktuell informasjon

Unngå uhell med aktuell informasjon

Overvåk endringer som skjer hos dine kunder

  • Vis at du bryr deg om dine kunderelasjoner ved alltid å bruke korrekt kontaktinformasjon.
  • Sikre deg at du får betalt ved å ha kontroll på kundenes betalingsevne og betalingsanmerkninger.
  • Sikre handelen ved å ha riktig informasjon om foretakets ansvarlige.
Stol på din CRM med jevnlig oppdatering

Stol på din CRM med jevnlig oppdatering

Utdatert og mangelfull informasjon i kunderegisteret behøver ikke være hverdagen

  • Da har du alltid fersk og verifisert informasjon.
  • Hold orden på prospektene med oppdateringer tilpasset målgruppen.
  • Riktig informasjon optimalisrer kampanjeresultatene.
Spar tid med integrerte oppdateringer

Spar tid med integrerte oppdateringer

Fokuser på din kjernevirksomhet og la Bisnode levere korrekt data

  • Sikre korrekt informasjon gjennom automatiserte realtidsoppdateringer av data fra norske og internasjonale registere takket være vårt partnerskap med Dun & Bradstreet.
  • La være å laste opp filer til ditt CRM system ta heller og integrere mot Bisnodes API.
  • Reduser manuell håndtering av CRM-oppdateringer og la medarbeiderne fokusere på sine hovedoppgaver
Kundecase

OMG: – Korrekte kundedata gjør det mulig å betjene mange flere kunder

For at CRM-rådgiverne i OMG skal kunne tilby lønnsomme, automatisere løsninger til sine kunder er de helt avhengige av pålitelige og nøyaktige data. Denne utfordringen er grunnlaget for et tiårig partnerskap mellom OMG og Bisnode.

Les mer

Er Norden ditt arbeidsfelt? Bisnode tilbyr nordiske løsninger som gir deg tillgang til personinformasjon i Norden. Du får oppdaterte og korrekt informasjon om personnummer, fødselsdato, navn, adresse og telefonnummer for 25 millioner privatpersoner i Norge, Sverige, Danmark og Finland

Bisnode tilbyr virksomheter og organisasjoner de mest kostnadseffektive løsningene for å optimalisere kvaliteten av masterdata/kontaktdata.
Løsningene vi tilbyr markedet for dette springer ut fra Norges mest omfangsrike database, hvor vi samler inn data fra en rekke kilder som vi sammenstiller og foredler slik at dette blir et utgangspunkt for å identifisere og oppdatere masterdata.

Kontaktdata som produseres i Kundens forretningsapplikasjoner og som lagres i Kundedatabasen er dynamiske, og må av den grunn holdes à jour.  

Ved gjennomføring av en vask blir Kunden sine data identifisert mot Bisnodes database ved hjelp av fonetiske match algoritmer og tabeller.  Hensikten med å identifisere kunder mot Bisnodes database er å verifisere data som er korrekte og oppdaterte, korrigere og endre der det er feil, samt tilføre der det mangler data.

Ajourhold

LANGSIKTIG KONTROLL

  • Automatisert løsning
  • Inntil ukentlig vask
  • Selvstyrt
  • Filleveranse via FTP
  • Faste filformater
  • Resultatfil hver mandag ved vask


Fra Bisnodes database kan vi tilføre, verifisere, endre og korrigere for eksempel følgende data - konsument;

  •     Adresse
  •     Kjønn
  •     Fødtdato
  •     Telefon
  •     Mobil
  •     Dubletter
  •     Markere døde
  •     Reservasjoner


Vi har også mulighet til å berike Kundedatabasen med data som ikke finnes i databasen fra før – for eksempel grunnkrets, fødselsdato, x / y koordinater og div. segmenteringsdata/analysedata.


Bisnode tilbyr virksomheter og organisasjoner de mest kostnadseffektive løsningene for å optimalisere kvaliteten av masterdata/kontaktdata.
Løsningene vi tilbyr markedet for dette springer ut fra Norges mest omfangsrike database, hvor vi samler inn data fra en rekke kilder som vi sammenstiller og foredler slik at dette blir et utgangspunkt for å identifisere og oppdatere masterdata.

Kontaktdata som produseres i Kundens forretningsapplikasjoner og som lagres i Kundedatabasen er dynamiske, og må av den grunn holdes à jour.  

Ved gjennomføring av en vask blir Kunden sine data identifisert mot Bisnodes database ved hjelp av fonetiske match algoritmer og tabeller.  Hensikten med å identifisere kunder mot Bisnodes database er å verifisere data som er korrekte og oppdaterte, korrigere og endre der det er feil, samt tilføre der det mangler data.

Autovask

FLEKSIBELT OG EFFEKTIVT

  • Automatisert løsning
  • Tilgjengelig 24/7
  • Selvstyrt
  • Filleveranse via FTP
  • Faste filformater
  • Resultatfil innen 1 time

Fra Bisnodes database kan vi tilføre, verifisere, endre og korrigere for eksempel følgende data - konsument;

  • Adresse
  • Kjønn
  • Fødtdato
  • Telefon
  • Mobil
  • Dubletter
  • Markere døde
  • Reservasjoner


Vi har også mulighet til å berike Kundedatabasen med data som ikke finnes i databasen fra før – for eksempel grunnkrets, fødselsdato, x / y koordinater og div. segmenteringsdata/analysedata.

Bisnode tilbyr virksomheter og organisasjoner de mest kostnadseffektive løsningene for å optimalisere kvaliteten av masterdata/kontaktdata.
Løsningene vi tilbyr markedet for dette springer ut fra Norges mest omfangsrike database, hvor vi samler inn data fra en rekke kilder som vi sammenstiller og foredler slik at dette blir et utgangspunkt for å identifisere og oppdatere masterdata.

Kontaktdata som produseres i Kundens forretningsapplikasjoner og som lagres i Kundedatabasen er dynamiske, og må av den grunn holdes à jour.  

Ved gjennomføring av en vask blir Kunden sine data identifisert mot Bisnodes database ved hjelp av fonetiske match algoritmer og tabeller.  Hensikten med å identifisere kunder mot Bisnodes database er å verifisere data som er korrekte og oppdaterte, korrigere og endre der det er feil, samt tilføre der det mangler data.

 

Engangsvask

RÅDGIVNING OG TILPASNING

  • Manuell løsning
  • Oppdragsbestilling via Bisnode
  • Filleveranse via FTP, eller e-post
  • Fleksible filformater
  • Resultatfil etter 1-3 virkedager


Fra Bisnodes database kan vi tilføre, verifisere, endre og korrigere for eksempel følgende data - konsument;

  •     Adresse
  •     Kjønn
  •     Fødtdato
  •     Telefon
  •     Mobil
  •     Dubletter
  •     Markere døde
  •     Reservasjoner



Vi har også mulighet til å berike Kundedatabasen med data som ikke finnes i databasen fra før – for eksempel grunnkrets, fødselsdato, x / y koordinater og div. segmenteringsdata/analysedata.


Ønsker du en produktgjennomgang, eller et uforpliktende tilbud?
Vi hjelper deg gjerne med å finne rett løsning for ditt firma.

Ring oss for mer produktinformasjon

Ring oss for mer produktinformasjon

Hverdager 8-16

22 45 90 00

Innkommende LEADS

Ønsker du at vi kontakter deg?