Kartlegg din andel av kundens virksomhet

Maksimer salget til dine eksisterende kunder

Kom i gang
checkmark.svg

Øk potensialet for mersalg med et klart bilde av kundemassen

checkmark.svg

Øk din konkurransedyktighet ved å identifisere din andel av en kundes forretninger

checkmark.svg

Effektiviser dine forretningsprosesser ved hjelp av smart analyse

Utvikle dine kunder

Utvikle dine kunder

Det er et unektelig faktum at det koster mer å finne en ny kunde enn å beholde en eksisterende kunde. Det er derfor viktig å forstå både hvem som er dine beste kunder i dag, og hvem som har potensial til å kjøpe mer og bli dine beste kunder i fremtiden – det vil si kunder der du kan få en større andel av deres innkjøp, også kalt «Share of Wallet».

For mange selskaper er det en utfordring å få et klart bilde på potensialet i din kundemasse. Du vet hvor mye dine kunder kjøper av deg, men du trenger informasjon om markedet, hvor mye kundene kjøper for totalt og hvor mye kundene kjøper hos ulike  leverandører for å kunne gjøre en korrekt vurderingen av situasjonen.

Med Bisnodes Sahre of Wallet-analyse (SOW) kan du identifisere dine mest lojale kunder, og de kundene som har størst uutnyttet potensial.

Få bedre vekst med effektiv kundebehandling

Få bedre vekst med effektiv kundebehandling

Prioriter dine salgs- og markedsføringsaktiviteter på en bedre måte

  • Oppdag uutnyttede salgsmuligheter med oversikt over ditt selskaps andel av kundens totale innkjøpspotensial.
  • Fordel ressursene riktig med en segmentering av kundene basert på faktiske kjøp og kjøpspotensial.
  • Forenkle arbeidet med å lage inntektsprognoser ved å ha oversikt over potensialet i kundebasen
Prioriter kunder med potensial

Prioriter kunder med potensial

Bygg lojalitet ved å identifisere din andel av kundens innkjøp

  • Ivareta kundeforholdet og tilpass servicenivået for lojale kunder der du har høy Share of Wallet.
  • Identifiser kunder med stort utviklingspotensial for å få bedre forståelse for deres behov.
  • Tilpass kampanjer ved å skille kundens faktiske innkjøp fra din andel av deres totale innkjøp.
Utvikle en vekststrategi med datadrevet analyse

Utvikle en vekststrategi med datadrevet analyse

Koble din egen kundeinformasjon til kvalitetsdata

  • Øk andelen strategiske avtaler med et relevant informasjonsgrunnlag basert på korrekte kvalitetsdata fra Bisnode.
  • Få tilpassede analysemodeller med en kombinasjon av interne og eksterne data.
  • Lag effektive strategier basert på egen analyse eller med støtte fra Bisnodes analyseeksperter.

Ønsker du en produktgjennomgang, eller et uforpliktende tilbud?
Vi hjelper deg gjerne med å finne rett løsning for ditt firma.

Ring oss for mer produktinformasjon

Ring oss for mer produktinformasjon

Hverdager 8-16

22 45 90 00

Innkommende LEADS

Ønsker du at vi kontakter deg?