ADMINISTRERE KUNDEDATA OG CRM

Få mest mulig ut av din kundedatabase

Kom i gang
checkmark.svg

Spar tid med mer effektiv bruk av CRM-systemet

checkmark.svg

Optimaliser kundeforhold med tilgang til korrekt informasjon

checkmark.svg

Utvikle virksomheten med hjelp fra Bisnodes erfarne analytikere

Effektiv administrasjon av kundeforhold

Effektiv administrasjon av kundeforhold

Et selskaps CRM-system er ofte knutepunktet når det kommer til informasjon om flere av organisasjonens forretningsområder, og når dette systemet er oppdatert og kvalitetssikret åpner det for mange muligheter. Med riktig informasjon i sitt CRM-system kan et selskap estimere fremtidige inntektsstrømmer og konvertering av leads, identifisere hvilke kanaler som bidrar til mest business og muligheter til mersalg, samt sikre at alle kundeforhold forvaltes på best mulig måte.

Undersøkelser viser at 20 prosent av en selgers tid går med til å lete etter rett informasjon om leads og kunder. Dette har ført til at en av de vanligste utfordringene selskaper nå står ovenfor er at informasjonen oppleves som så upålitelig og utdatert att medarbeiderne slutter å fylle inn informasjon om salgssamtaler, salgsmøter, nye kontakter og oppfølging av leads.

Bisnode leverer kvalitetssikret data fra et hundretalls ulike kilder, og kan sikre at ditt CRM-system alltid inneholder oppdatert og korrekt informasjon. Det gjør at din organisasjon kan få full oversikt over deres kundeforhold gjennom hele kundelivssyklusen. Ved hjelp av våre analysetjenester kan du til og med forsikre deg om at du får utnyttet informasjonen i dere kundedatabase maksimalt.

Øk lønnsomheten med en mer effektiv bruk av ditt CRM-system

Øk lønnsomheten med en mer effektiv bruk av ditt CRM-system

Utnytt det fulle potensialet i din kundedatabase

  • Eliminer unødvendige kostnader og unngå returer med oppdaterte adresser til kunder og prospekter.
  • Frigjør salgstid ved å minimere manuell informasjonsinnhenting og forvaltning av kundeinformasjon.
  • Oppnå større nøyaktighet i analyse og segmentering innen salg takket være tilgang til ferske data.
Styrk virksomheten med mer informasjon om kundene

Styrk virksomheten med mer informasjon om kundene

Økt kjennskap gir bedre kundeforhold


Sikre komplett og korrekt informasjon i ditt CRM-system ved hjelp av Bisnodes kvalitetssikrede forbruker- og  foretaksinformasjon.
Gjør kloke beslutninger med tilgang til kontinuerlig oppdatert kundedata.
Forenkle bearbeidingen av leads og utvikle virksomheten takket være potensialet i relevante og berikede kundeprofiler.

Få støtte til deres næringsutvikling med en behovstilpasset analyse

Få støtte til deres næringsutvikling med en behovstilpasset analyse

Bisnodes erfarne analytikere og bedriftskonsulenter støtter dere hele veien

  • Forstå hvilke variabler som er forretningsmessig interessante å tilføye til din eksisterende kundeinformasjon med konsultasjon fra Bisnodes analytikere.
  • Identifiser handlingspunkter ut ifra deres unike utfordringer og muligheter.
  • Optimaliser forvaltningen av kunder med analyse av både strukturert og ustrukturert data.
Kundecase

Bisnode gjør motekjeden Lindex smartere!

For Lindex har kundeklubben More at Lindex, som driver salg og kundepleie for Lindex-målgruppen, blitt en gullgruve. Motekjeden får hjelp av en smart dataløsning fra Bisnode, som gjør det enkelt å verve kunder til medlemmer uansett hvor i Norden de bor.

Les mer

Ønsker du en produktgjennomgang, eller et uforpliktende tilbud?
Vi hjelper deg gjerne med å finne rett løsning for ditt firma.

Ring oss for mer produktinformasjon

Ring oss for mer produktinformasjon

Hverdager 8-16

22 45 90 00

Innkommende LEADS

Ønsker du at vi kontakter deg?