
Identifiser utfordringer med tilgang til kundefeedback i flere kanaler

Effektiviser interne prosesser med kontinuerlig oversikt over kundetilfredshet

Forbedre virksomheten med et tydelig fokus på kundeopplevelsen

Kundefokus gjør deg konkurransedyktig
Nå som konkurranse skjer på et globalt nivå er ikke lenger pris, beliggenhet og produkt de eneste måtene å konkurrere på for selskaper som ønsker å drive en vellykket bedrift. Kundens opplevelse av selskapet ditt er også blitt en viktig faktor. Kundeopplevelse, eller Customer Experience (CX), blir viktigere og viktigere for selskaper som ønsker å beholde sine kunder, og det er ingen hemmelighet at det er betydelig billigere å beholde en kunde enn det er å skaffe en ny.
I 2014 gjennomførte det internasjonale analyseselskapet Gartner en undersøkelse der det kom frem at hele 89 prosent av selskapene forventet at de ville konkurrere først og fremst på grunnlag av kundeopplevelse allerede i 2016. Samtidig uttrykte hele 82 prosent at de var urolige for at deres håndtering av kundeopplevelse ikke skulle være god nok.
Kundeopplevelsen skapes i samtlige interaksjoner en kunde har med ditt varemerke, dine produkter og dine tjenester – gjennom hele kundens livssyklus. Med Bisnodes løsninger for kundeundersøkelser kan du sikre at ditt selskap løpende måler tilbakemeldinger via direkte kommunikasjon med deres kunder. Det gir deg innsikt og muligheter til å handle raskt. I Bisnode har vi erfarne analytikere og forretningsutviklere som kan lose deg gjennom prosessen, og sikre at dere har kontinuerlig tilgang til feedback fra kundene i sanntid.

Få kontroll på kundeopplevelsen med sanntidsinnsikt
Kontinuerlig måling i flere kanaler
- Oppdag forretningsmessige utfordringer tidlig med indikasjoner fra kontinuerlige undersøkelser
- Handle på kunders tilbakemeldinger i sanntid.
- Øk kundetilfredsheten ved å koble resultatet av målingene til spesifikke tiltak

Optimaliser interne prosesser ved hjelp av kundefeedback
Konkretiser forbedringsområder med undersøkelser i sanntid
- Identifiser behov for målrettede tiltak for din bedrift på enhets-, gruppe- eller individnivå.
- Optimaliser kundeopplevelsen med kontinuerlige målinger mot relevante KPI’er.
- Effektiviser salgsarbeidet med en klarere forståelse av kundenes opplevelse.

Muliggjør kontinuerlig utvikling av virksomheten med et tydelig kundefokus
Lær deg hvordan kundetilfredshet påvirker salgsvolum og resultat
- Få bedre kundelojalitet med oversikt over kundenes opplevelse av salg, leveranse og service.
- Øk kundenes livstidsverdi ved å gjenkjenne muligheter for mersalg og forlengede kundeforhold.
- Identifiser gode investeringer med et klart bilde av kundens perspektiv.