Målgruppeutvalg

Effektiviser kampanjer i alle kanaler

kom i gang
checkmark.svg

Match dine målgrupper gjennom utvalg av korrekte personer

checkmark.svg

Øk treffsikkerheten med relevant og oppdatert data

checkmark.svg

Nå fram med ditt budskap gjennom valg av riktig kanal

Fra strategi til gjennomføring

Fra strategi til gjennomføring

Å lykkes med salgs- og markedsføringsaktiviteter handler blant annet om å identifisere og forstå målgruppene, samt å sende relevante tilbud til disse. Når de skarpe strategiene og de avanserte analysene er gjennomført, gjenstår det å omsette disse til virkelighet.

Mange utfordringer

Én utfordring er å kunne oversette målgrupper til faktiske personer – og å nå dem i de kanalene der de er lettest å nå. Å bedømme om en kampanje blir vellykket eller ikke, krever også at det går an å identifisere et resultat og forstå om man som foretak har nådd frem med sitt budskap eller ikke. Uansett bedømmingskriterier er disse sentrale for kontinuerlig å kunne utvikle og optimalisere innsatsen, samt å sikre at gjennomføringen leverer på strategiene.

Hvordan nå de riktige kundene?

Bisnodes løsning hjelper deg å identifisere hvem du bør innrette deg mot – slik at du kan nå de potensielle kundene som matcher din målgruppe. Med tilgang til relevante data og de opplysningene du trenger, kan du treffe riktig i din direktemarkedsføring. Dataene benyttes i henhold til rådende regler og praksis – og oppdateres løpende. Dette gjør at du kan være sikker på at dataene er til å stole på og at bruken av disse er korrekt.

Identifiser kundene

Identifiser kundene

Gjør rett utvalg med riktige data

  • Skap interessante målgrupper ved hjelp av avanserte analyser og relevante data.
  • Identifiser personer som matcher målgruppene ved hjelp av tilgang til korrekte opplysninger.
  • Sikre at strategiene implementeres, takket være relevante målgrupper.
Effektiviser markedsføringen

Effektiviser markedsføringen

Sikre resultater med datadrevne kampanjer

  • Nå de rette kundene med riktige budskap i relevante kanaler, takket være treffsikkert målgruppeutvalg.
  • Bearbeid nøkkelpersoner hos strategiske prospekter ved hjelp av IP-styrt markedsføring.
  • Sikre en effektiv direktemarkedsføring med responsanalyser og oppdaterte opplysninger.

For deg som jobber mot nye kunder har Bisnode et utvalg av tjenester og verktøy. Med informasjon på over 1 million norske foretak, kan du selektere ut de beste potensielle kundene for deg. Her kan du selv finne et utvalg basert på en mengde selekteringsvariabler. Du kan også sette opp varsling på disse variablene, slik at neste gang det dukker opp et nytt foretak som matcher dine kriterier, vil du få beskjed på e-post.

Her er noen eksempler på selekteringsvariabler:

  • Bransje
  • Antall ansatte
  • Status
  • Geografi
  • Regnskapstall (siste 10 år)
  • Nyregistreringer
  • Frivillige pantstillelser

LAST NED PRODUKTARK

Nordic Business Key (NBK) er fulladet med informasjon og kontaktopplysninger med over 4,4 millioner foretak og beslutningstakere. Å finne nye kunder er ikke alltid lett. Å få tak i de riktige kundene er enda verre. Så hvorfor begrense seg til Norge?

Det store antallet utvalgsparametre gir muligheter til å kombinere ulike kriterier for å finne riktige prospekter innenfor målgruppene som passer for ditt foretak. Nordic Business Key er en webbasert tjeneste som enkelt kan integreres med det CRM- eller forretningssystemet du jobber i.

Her er eksempel på selekteringsvariabler:

  • Bransje
  • Omsetning
  • Antall ansatte
  • Selskapsform

Les mer om Nordic Business Key

Ønsker du en produktgjennomgang, eller et uforpliktende tilbud?
Vi hjelper deg gjerne med å finne rett løsning for ditt firma.

Ring oss for mer produktinformasjon

Ring oss for mer produktinformasjon

Hverdager 8-16

22 45 90 00

Innkommende LEADS

Ønsker du at vi kontakter deg?