Segmentering og markedspotensiale

Skap strategier med full forståelse for markedet

Kom i gang
checkmark.svg

Utform skarpe strategier med tilpasset analyse og nøkkeltall

checkmark.svg

Optimaliser markedsføringen med å tilby målrettede tilbud

checkmark.svg

Utvikle forretningen ved hjelp av relevante segmenteringsmodeller

Innsikt for økt markedspotensial

Innsikt for økt markedspotensial

En grunnleggende forutsetning for vellykkede forretninger er å forstå kundene, deres oppførsel og hvilke behov de har. Med stadig større endringer kan det virke som en vanskeligere oppgave enn noen gang. Å bygge strategier ut ifra verdifull innsikt om markedet og kundene, er derfor direkte forretningskritisk for en virksomhet. Ved å identifisere hvor potensialet finnes, både blant nåværende kunder og prospekter, kan man bruke ressursene riktig, tilpasse tilbudene, effektivisere markedsføringen – og også nå den gruppen som har størst kjøpekraft og potensial, via relevante kanaler.

Den viktige analysen

Bisnode hjelper deg å analysere kunder og prospekter gjennom hele kundeforholdet. Med økt forståelse for markedet og eksisterende kunder, identifiserer vi relevante segmenter som gir deg forutsetninger for å få nye kunder. På den måten kan du både skape tilvekst og å øke lønnsomheten.

Identifiser potensial for flere muligheter

Identifiser potensial for flere muligheter

Utvikle forretninger ut ifra dine forutsetninger

  • Definer målgruppene med høy presisjon med skarpe målgruppeverktøy og erfarne analytikere.
  • Effektiviser din virksomhet gjennom relevant utformet segmentering.
  • Øk kundeverdien gjennom operativt anvendbare segmenteringsmodeller.
Fokuser og maksimer markedsføringen

Fokuser og maksimer markedsføringen

Øk treffsikkerheten med relevante data

  • Bearbeid riktige kunder på rett måte ved hjelp av skarpe analyser og en smart kombinasjon av dine og Bisnodes data.
  • Skap forutsetninger for å nå ut til potensielle kunder gjennom muligheten til å registrere segmentene på individnivå.
  • Effektiviser ressursene og markedsføringen ved å fokusere på de kundene som for eksempel har størst kjøpekraft og størst sannsynlighet for å kjøpe.

Ønsker du en produktgjennomgang, eller et uforpliktende tilbud?
Vi hjelper deg gjerne med å finne rett løsning for ditt firma.

Ring oss for mer produktinformasjon

Ring oss for mer produktinformasjon

Hverdager 8-16

47 64 45 22

Innkommende LEADS

Ønsker du at vi kontakter deg?