Bisnode kjøper det svenske selskapet "Real Audience" for å styrke tilbudet innen digital annonsering.

27 jun 2019

Bisnodes digitale tjenestespekter blir med dette oppkjøpet styrket og utvidet med en unik, integrert kundedatabase som gjør det mulig å overføre data fra offline til online.

Bisnode som er det ledende selskapet innenfor data og analyse i Europa, får nå et viktig tilskudd gjennom kjøpet av Real Audience som tilbyr en ledende, integrert kundedatabase. Oppkjøpet vil også tilføre ny ekspertise og en kundedata plattform som støtter Bisnodes satsing på data for digital annonsering.

"Online annonsering kan nå styrkes ytterligere av de samme effektive, kvalitative dataene som vi har brukt i offline-kanaler i mange år» sier Magnus Silfverberg, konsernsjef i Bisnode Group.

Bisnode ønsker Real Audiences velkommen inn i gruppen. Som en del av oppkjøpet vil Bisnode få tilgang til alle relevante kunde- og leverandøravtaler.

"Å være en del av Bisnode-konsernet vil gi oss nye muligheter og styrker vårt tilbud med direkte tilgang til en bred kundeportefølje i tillegg til sterk merkevarebygging," sier konsernsjef Anders Willstedt i Real Audience.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Magnus Silfverberg, konsernsjef, Bisnode.
Sentralbord: +46 8 558 059 00
E-post: magnus.silfverberg@bisnode.com

Anders Willstedt, CEO, Real Audience.
Mobil: +47 980 650 70
E-post: anders@realaudience.se

Anna Albinsson, CMO, Bisnode Group.
Mobil: +46 73-158 56 07
E-post: anna.albinsson@bisnode.com