Adams Matkasse – ideen som ble et nasjonalt merkenavn

Kundecase

Det begynte som en idé fra fire unge matentusiaster og Bergensgründere; Lasse Smedsvig, Harald Aalvik, Mats Wickmann og Adam Bjerck.

På mindre enn et år ble idéen et nasjonalt merkenavn: Adams Matkasse, som nå kan levere middager til nærmere 80 prosent av det norske folk.

En ny måte å handle på

De fire gründerne i Adams Matkasse mente det var på høy tid at det kom en leverandør på banen med noe nytt innenfor dagligvarer. Det resulterte i en helt ny måte å handle på, med internettbasert handel og sammensatte menyer med fantastiske råvarer og spennende oppskrifter. De kalte konseptet «matkasse».

Adam vil kjenne sine kunder

Adams Matkasse + smarte data fra Bisnode = god respons og lav risiko for mislighold.

Vi bruker Bisnode til vask av alle lister vi ringer på – Det viktigste for oss er at vi ikke ringer folk som er reservert mot telefonsalg og dårlige betalere.

Aleksander Svanøe Dataanalytiker, Adams Matkasse

Alltid oppdatert informasjon

– Kvalitetsdata fra Bisnode sikrer at informasjonen til de som registrerer seg blir riktig, slik at Adams Matkasse kan ha mest mulig oppdatert og relevant informasjon om kundene sine, understreker Paal Skjellum, key account manager i Bisnode.

Les hele artikkelen her

Mer informasjon?

Vil du vite mer om hva Bisnode kan gjøre for å hjelpe deg og din bedrift?

Vennligst kontakt Paal Skjellum 
Telefon: 22 45 90 00. Mobil: 920 15 893. E-Post: paal.skjellum@bisnode.no