Del
Hjelp ditt nettverk å oppdage ny kunnskap
Idé/kreativt arbeid, grafisk utforming, teknisk løsning, pakking/utsendelse – og også prosjektledelse. Detaljene avgjør responsen. Foto: Svein-Egil Jørgensen og Per André Dahle (høyre).
I en kampanje for Foreningen for hjertesyke barn (FFHB) i 2014 gjorde begrepet hjertenisse forskjellen i form av økt respons.
– Dette visste vi på forhånd. Ved å forske i detaljene og å teste ulike varianter, eksempelvis hva som bør ligge i en konvolutt som sendes ut før jul, kan vi øke responsen betydelig, sier Per André Dahle.
– Artisti jobber tett med Bisnode og vår produksjonsavdeling i Grimstad og er en viktig kunde for Bisnode, poengterer daglig leder Tom Maurud i Bisnode Campaign.
Artisti leverer gode løsninger til sine kunder, basert på smarte data fra Bisnode. I kombinasjon med Artistis kreativitet gir dette Artisti-kundene høy respons og godt salg.
Ønsker du å vite mer om Bisnode sine løsninger?