Gjør som arvato – skap merverdi for kundene dine

Kundecase

Arvato skaper merverdi for sine kunder ved hjelp av Business Intelligence.

Det handler om å samle, berike og presentere virksomhetskritisk informasjon på en måte som gjør det enkelt for arvato sine kunder å forstå hvilke tiltak som bør gjøres for å øke salg og forbedre driften. Bisnode er en viktig samarbeidspartner i denne prosessen.

Bisnode bidrar med sine integrerte løsninger til å verdiøke Arvato sine tjenester. Jeg opplever at Bisnode og vi i Arvato tenker likt ved å berike data. Alt som er gjort til nå i samarbeidet ser veldig bra ut.

Bisnode bidrar med sine integrerte løsninger til å verdiøke Arvato sine tjenester. Jeg opplever at Bisnode og vi i Arvato tenker likt ved å berike data. Alt som er gjort til nå i samarbeidet ser veldig bra ut.

Karl Otto Aam Country Manager, Arvato

Data som øker omsetningen

Stikkord for å lykkes er smidighet og proaktivitet i forhold til aktuelle trender i markedet.

– Bisnode og Arvato ser ut til å være en fin match, med et godt samarbeidsklima så langt, kommenterer Aam, som understreker at det viktigste alltid er å kunne levere gode data som øker omsetningen hos kundene. Optimal bruk av data er en forutsetning for at dette skal lykkes.

Beriker data

Arvato samler, beriker og presenterer virksomhetskritisk informasjon på en måte som gjør det enkelt for kunden å forstå hvilke tiltak man bør iverksette for å optimalisere driften og å kunne være i forkant.

Ved å samle inn og prosessere data fra sluttkunder som betaler med arvatos betalingsløsninger (AfterPay) i netthandel og omni-kanal, danner man en kundeprofil som gir arvato-kundene svar på hvilke grupper de appellerer til, hvilke kampanjer og produkt som selger etc. 

Les hele artikkelen her

Vil du vite mer om Business Intelligence?

Vennligst kontakt: Adam Malm, mobil: 92 40 10 18 - e-post: adam.malm@bisnode.com