Bisnode PKK

Automatisert markedsføring for verkstedbransjen

  • Øk verkstedets lønnsomhet, omsetning og inntjening
  • Ta bedre vare på eksisterende kunder
  • Nå ut til nye kunder i ditt nærområde
  • Få flere fornøyde kunder
  • Få en sterkere merkevare og økt kjennskap i nærmiljøet
  • Trygghet for at alle utsendelser gjøres i henhold til GDPR-regelverket
  • Vi vasker og oppdaterer verkstedets kundedata før utsendelser

Automatisert markedsføringsløsning for verkstedbransjen

Med Bisnode PKK kan du pleie både nye og eksisterende kundeforhold uten å måtte bruke tiden din på å planlegge kampanjer og designe annonser. Vår automatiserte løsning sørger for at både nye og eksisterende kunder kontaktes ca. 2,5 måneder før fristen for EU-kontroll går ut.

Kom i gang nå?

Vi hjelper deg gjerne med å bli mer datadrevet. Fyll inn skjemaet, og vi kontakter deg for en innledende samtale.

Les mer om Personvern

– Som landets største frittstående verksted ser vi daglig at Bisnodes PKK skaper verdi for oss.

Terje Nyhagebråten Verksmester, Mekonomen Kvickstop AS

Få flere fornøyde kunder

Automatisert produkt for EU-kontroll og bilverksted

382.000 EU-kontroller

I løpet av de siste tre årene har Bisnodes automatiserte markedsføring bidratt til 382.000 gjennomførte EU-kontroller hos norske bilverksteder.

Av disse er:

  • 248.000 eksisterende kunder av de aktuelle verkstedene
  • 134.000 nye kunder for de aktuelle verkstedene
Business people collaborating

Du har full oversikt i vår webportal

Selv om du ikke behøver å gjøre noe selv, har du også full oversikt over alle dine markedsføringsaktiviteter i Bisnodes aktivitetsportal på nett.

Her kan du blant annet:

  • Følge med på responsen fra eksisterende og potensielle nye kunder
  • Bestemme hvilke markedsaktiviteter dere ønsker å delta på
  • Få oppdatert kunde- og bilinformasjon
  • Se hvem som vil bli kontaktet til neste utsendelse
  • Hente ut ringelister for oppfølging av kampanjer

– Som nystartet verksted er Bisnodes produkter gull verdt.

Simon Koch Servicemarkedssjef, Mobile Skøyen

Automatisert produkt for bilverkste

Du skrur bil, vi tar oss av resten

Med Bisnode PKK, vår automatiserte markedsføringsløsning for verkstedbransjen, kan du pleie både nye og eksisterende kundeforhold uten å måtte bruke tiden din på å planlegge kampanjer og designe annonser.

  • Basert på informasjon fra Motorvognregisteret og verkstedets egen kundedatabase identifiserer Bisnode potensielle kunder i ditt nærområde.
  • Både eksisterende og nye kunder kontaktes i form av postkort, brev, SMS og/eller i sosiale medier ca. 2,5 måneder før fristen for EU-kontroll går ut.
  • Lignende kampanjer kan sendes ut eksempelvis i forbindelse med eierskifte eller serviceinnkallinger knyttet til mobilitetsgaranti.
  • Løsningen sikrer at dine eksisterende kunder ikke blir kontaktet av verksteder i samme kjede, og vice versa.
  • Relevant markedsføring, med rett budskap til riktig tidspunkt, sørger for at din utsendelse ikke oppfattes som «nok en unødvendig reklame i postkassen».

Alt dette skjer automatisk og uten at du trenger å løfte en finger. Vi sender eksisterende og nye kunder til ditt verksted, slik at du kan fokusere på å skru bil.

PKK fra Bisnode fungerer veldig bra. Vi ser at kundene våre setter pris på å motta denne innkallingen fra verkstedet.

Ole Petter Melby Daglig leder, Mekonomen Melby Skjetten

Vi hjelper deg med å finne riktig løsning tilpasset dine behov

Vi er eksperter på data og analyser, og hjelper deg gjerne med å bli mer datadrevet. Fyll inn skjemaet, og vi kontakter deg for en innledende samtale.

Les mer om Personvern