Vi bruker mye tid på sosiale medier som Facebook og Instagram, og vi irriterer oss over et konstant bombardement av irrelevante og uinteressante annonser og reklamer som dukker opp i tide og utide.
Når det derimot, en sjelden gang, popper opp en annonse som fanger interessen vår er det en hyggelig overraskelse, og vi har lett for å klikke oss inn for å utforske nærmere.
Datadreven markedsføring, rettet mot en spesifikk målgruppes behov, gjør at du kan spisse annonser mot de menneskene du ønsker å nå ut til, og få høyere inntekter fra samme antall visninger i sosiale medier.
Bisnode Direct Display Advertising er et verktøy som lar deg kombinere dine egne data, Bisnodes data og Facebook-data slik at du kan optimalisere utgiftene dine i sosiale medier – og samtidig løfte dine markedskampanjer til et nytt nivå.
Ved hjelp av big data-analyser som oppdateres i sanntid oppretter vi presise, spissede og svært effektive målgrupper for hver fase i kundelivsløpet, og gjøre disse målgruppene tilgjengelig for deg via Facebook og Instagram.
Dette gir deg en direkte kanal for å nå ut til akkurat de kundene du ønsker å treffe.
Med Bisnode Direct Display Advertising kan du:
- Kombinere data fra en rekke kilder for å opparbeide deg relevant innsikt for å maksimere ROI-en til dine markedskampanjer.
- Tilføye Bisnodes eksisterende kundedata på toppen av Facebook-data, noe som vil gi en drastisk økning i nøyaktigheten til dine spissede Facebook-kampanjer.
- Nå ut til det samme publikummet både online og offline, noe som gir høyere konvertering.
- Lage spissede annonser som kun vises til din utvalgte målgruppe.
- Få direkte tilgang til ditt publikum og dine målgrupper gjennom Facebook Business Manager, slik at du kan rette deg mot det best egnede publikummet i alle kampanjer du lanserer.
- La Bisnode administrere kampanjene dine, slik at du slipper å bry deg om det tekniske aspektet av markedsføring på Facebook og Instagram.