Programmatic buying

Kombiner data med din målgruppes atferd på nett.

Er du lei av de irrelevante og uinteressante annonsene og reklamene som fyller nettsidene du besøker hver eneste dag? Det er antageligvis personene i målgruppen din også!

Mange selskaper benytter seg av såkalte «cookies» og sporing av personers aktivitet på nett for å avgjøre hvilke annonser de skal vise – men disse bommer oftere enn de treffer, og kan raskt koste annonsøren mer enn de smaker.

Dersom du virkelig vil gi dine kunder en personlig opplevelse, med spissede budskap som interesserer og engasjerer dem, er nøkkelen data av høy kvalitet.

Data er vår tids mest dyrebare ressurs, men informasjonen du sitter på om dine målgrupper må behandles riktig for å gi en god effekt.

Bisnode Programmatic Display Advertising er et verktøy som lar deg kombinere dine egne data med Bisnodes enorme database, og i tillegg berike denne informasjonen med data om din målgruppes atferd på nett.

Resultatet er et kraftig og unikt datagrunnlag, som kan bidra til å optimalisere dine annonseutgifter og sørge for at du når ut til de kundene som mest sannsynlig er interesserte i ditt produkt.

Hva er programmatic buying?

Programmatic buying er en markedsføringsmetode som bruker kunstig intelligens, maskinlæring og andre banebrytende teknologier for å levere svært spissede annonser som er tilpasset målgruppen.

Dette gjør det mulig å nå ut til den rette målgruppen, til rett tid og i rett kontekst.

Med datadreven markedsføring basert på dine kunders behov vil annonsene du deler være en positiv opplevelse for potensielle kunder, og du vil få høyere inntekter fra samme antall visninger i sosiale medier.

Med Bisnode Programmatic Display Advertising kan du:

  • Få tilgang til Bisnodes høykvalitetsdata og lage en kraftig og unik datablanding.
  • Kombinere flere datakilder og generere smartere og mer dyptgående innsikt for å maksimere ROI-en til dine markedskampanjer.
  • Nå ut til det samme publikummet både online og offline, noe som gir høyere konvertering.
  • Få direkte tilgang til ditt publikum og dine målgrupper gjennom vår partner Delta Projects’ Demand Site Platform (DSP), slik at du kan rette deg mot det best egnede publikummet i alle kampanjer du lanserer.
  • Tilordne salg, ikke bare til enkelt- personer, men også til andre familiemedlemmer – og på denne måneden utvide nøyaktigheten i din analyse ved kampanjens slutt.

Øk konvertering og salget med trigger basert markedsføring fra Bisnode!

Kontakt oss ATS

Ønsker du en produktgjennomgang?

Du må være pålogget for å kunne sende inn skjemaet.